ללא הבחנה.
כוונתי האם בהתאם לחוק!
מנהל פורום "יעוץ בבניה" מוחק את הודעותיי, כאשר אני כותב אך ורק דברים הקשורים במקצוע, לגופו של עניין ואף פעם לא לגופם של אדם.
למרות שישנן הרבה הערות לדעותיי...אז מה,
אני מוכן להתמודד עם כל אחד מבחינה מקצועית.
בנוסף מנהל הפורום המדובר לא מסוגל לענות לשאלות מקצועיות הקשורות לשמירה על החוק, ומעדיף למחוק את הודעותיי, שוב ושוב.
שאלתי, האם זה מותר מבחינת רשיון האינטרנט שקיבל האתר, שהרי אמור לדעתי להיות פתוח לכל גם לאנשים וגם לדעות. כמובן אם הודעה מסוימת של משהו עוברת על חוק או מעליבה משהו אני מבין שיש למחוק אותה, אך מה בדבר דעות מקצועיות ?