שלום רב. אנחנו בשלבי סיום הבית (שלד גמור), ורק לאחר שהחל הפיתוח מסביב לא מזמן, גילינו שהמודד טעה במדידת גובה 00 של הבית - חריגה משמעותית ביותר שפגעה חמורות בבית.
נאמר לי שאם מודד אחד התחיל את המדידות בבית, אני אהיה חייבת להמשיך לעבוד איתו, ואין אפשרות לעבור למודד אחר (אני צריכה כעת מודד לצורך בניית גדר עם השכנים.)
האם הדבר נכון ? אני כרגע תובעת את המודד. האם באמת עליי להמשיך ולפנות דוקא אליו ? אודה לתשובתכם.