שלום רב,
אבקש לדעת האם קיים תקן לגובה גדר בין שכנים, ומה קורה במקרה ששטח השכן (במקרה שלי- בית משותף מרובה ילדים) גבוה בהרבה יותר משטח המגרש שלי (הפרשי גובה בין המגרשים= בין 2.3- 1.5 מטרים- המגרש משופע)
לפי טופס מהמועצה שלנו- מותר גובה גדר בנויה לא יותר מ- 1.80 מהנקודה הנמוכה. (ועוד 20 ס"מ גדר קלה)
האם אין מחובתי להרים גדר בגובה של כ- 1.05 מטר, בצד השכנים, בדומה לחלון בקומה השניה (על מנת להימנע מתביעת נזיקין של ילד למשל, שישב על הגדר ונפל מגובה 2.3 מטר אצלי...)?
אודה על התייחסות מהירה.