מספר שאלות :
1. האם באגרות והיטלי פיתוח מגדיר החוק זכאות להנחות או מאפשר לערייה מתן הנחות? (נכות למשל )
2. האם קיים גוף\ וועדה המוסמכת לדון במתן הנחות ?
3. האם בתוספת בנייה שעליה מצטרפת הפקעה חייבת הרשות לקזז אגרות בגין השטח שהופקע ? (למשל אגרת כביש מחושבת לפי שטח קרקע ושטח בנייה. אם מפקיעים 20 מ"ר יש לזה מחיר למ"ר מוגדר מאוד).
4. האם יצאה לאחרונה פסיקה המתייחסת לזכאותה של הרשות לגבות למשל אגרת ביוב על תוספת בנייה ללא שהרשות השקיע עבודה בהרחבת תשתית הביוב ?
תודה מראש.