ברצוני לסגור ולספח אלי חלק מחדר מדרגות וכניסה לדירתי. המגרש מיצה את כל אחוזי הבנייה ומפקח שעבר הוצי לי צו הריסה.
אם אבנה שוב והפעם בתקרה שתתן גובה חדר 200 ס"מ - האם זה מותר? אז זה לא נחשב כ"חדר" ושימוש עיקרי? איך אפשר לבצע זאת חוקית? חוץ מלגלגל בקשה לשינוי האחוזים בתבע?