בחדר בדירה שמשמש גם למעבר
לממ"ד שמוסיפים במסגרת תמ"א 38
יש שני חלונות,
חלון אחד הפך לכניסה לממ"ד, החלון השני נותר ללא שינוי, יצא היתר בניה.
עכשיו הדיירים מתלוננים שהחלון הנותר בחדר לא עומד בגודלו בדרישות התקן,
האם חובה לעמוד בתקן גודל חלון בחדר שמשמש מעבר לממ"ד בבנין תמ"א?
הרי באותה מידה החדר היה יכול להחסם לחלוטין ולא היה בו כלל חלון...
מה אומר החוק?