בקיבוץ
הבית הוא מלפני קום המדינה, כלומר אין לו היתר אך מוכר
לפי חוקי 1965..
אני בהתלבטות אם ללכת על שיפוץ.
או לבנות חדש..
יש לציין שעלות בנייה חדשה משלשת בעלויות לאור כל היועצים ואנשי מקצוע..
או פשוט לשפץ לפי חוקי 1965 שזה רבע מהעלויות.
האם פיספסתי משהו לפני שאני מתחיל לשפוך כסף?