בוקר טוב
יש לי פרגולה הבנויה מעמודי עץ .וקירוי סנטף
קירוי הסנטף מחורר בחורים בקוטר כ-5 ס"מ למ"ר
שאלתי האם חל על הנ"ל הגדרת מבנה "סככה" הלא אין כל ציוד מתחת לפרגולה וכאשר יורד גשם הוא חודר מבעד לחורים ואך ניתן להסביר לרשות שלא ניתן לחייב ארנונה על פרגולה מחוררת
תודה ויום טוב