שלום
יש צורך בקיר תמך בין הפאה האחורית של המגרש שלי לשטח ציבורי פתוח (גינה ציבורית שנמצאת בגובה של כ 3.5 מטר מתחת למגרש שלי). לפני החוזה שחתמנו עם רמ״י, הקיר כולו צריך להיבנות על חשבוני, בשטח המגרש שלי. יותר מכך, הועדה המקומית דורשות שהקיר יהיה מדורג, עם מעין ערוגה ברוחב 60 ס״מ באמצע הגובה, דבר שמכפיל את העלות וגם את השטח שייתפס בחצר האחרוית שלי.
השאלה שלי: קראתי פעם שיש פסק דין שעלות קיר תומך אמורה להתחלק בין שני השכנים, ולצורך העניין גם בעל השטח הציבורי היא שכן.
יש למישהו מידע על כך?
תודה רבה