אני התחלתי בהוצאת היתר בניה ועשיתי מפת מדידיה על ידי מודד מוסמך יצא לי שטח הקרקע בסך 802 מטר (האדמה משותפת בין סבא דוד ואבא) אז אחרי שחישבנו את החלקות שלנו יצא לנו 709 מטר וחסר לנו 94 מטר ובטאבו יש 500 מטר עודף מסבא שנפטר בשנות ה 70 השאלה היא אם החתמתי אחד היורשים בעלי הזכות באדמה זה מספיק להוכחת זכויות או צריך להעביר 94 מטר על השם שלי כדי להמשיך בתהליך ?