שבוע טוב,
לאחר שקיבלתי מהקבלן מפתח לבית ובוצעה מסירה,
הקבלן נכנס לביתי והתקין מוטות ברזל על דלת אש למעלית ביתית. טענתו היתה שהדלת אש לא עומדת בתקן מבחינת המרחק מדלת המעלית ולכן היה צריך להתקין את המוטות כדי לצמצם את המרחק מדלת המעלית.
האם זה תקין? מותר לו לעשות זאת בלי ידיעתי?