שלום לכולם.
האם תוספת שטחי שירות המתחייבות משינוי הוראות לעניין תכנון מרחב מוגן בתוכנית שלא מתייחסת לנושא - דורשות הליך של הקלה או שניתנות ללא הקלה?
בתת הסעיף הרלוונטי בחוק התו"ב 151(ג) מופיע כי "תוספת שטחי שירות המתחייבת משינוי הוראת חוק או תקנות לאחר אישור התוכנית או תוספת שטחי שירות לשם בניית מרחב מוגן, בשטח שלא יעלה על השטח שקבע שר הביטחון לפי חוק ההתגוננות האזרחית, התשי"א 1951 - לא ייחשבו כסטייה מתכנית".
השאלה האם הניסוח: "סטייה מתכנית" אומר שאין צורך בהקלה לטובת תוספת השטחים? הסעיף כולו נמצא תחת סעיף 151.סטייה ניכרת ועל כן השאלה.
תודה לעונים.