שלום רב
התנתקות טיח בתקרת מרפסת שמש.
המרפסת שבדירה מעל אינה מקורה.
הבניין נמסר לפני 7.5 שנים.
לפני החורף הדייר בדירה שמעל נתבקש לטפל באיטום המרפסת וככל הנראה כפי שרואים בתמונות לא עשה זאת והטיח החל להתבקע.
המלצתכם בבקשה -
1. האם תיקון הנזקים
באחריות הדייר שבדירה מעל?
באחריות ועד הבית?
בעייה שלי?
2. איך נכון להתנהל במקרה זה שלא יחזור על עצמו?
3. האם מכוסה תחת פוליסות ביטוח דירה?