שלום רב,
בגדר שבין החצר המשותפת לבין גינה ציבורית, ישנו פתח עם שער שנפתח ע"י אחד הדיירים לפני שנים רבות, הפתח חוסך לנו לעלות במדרגות ומאפשר לנו גישה לבית ממפלס הרחוב,
מה הפרוצדורה הנדרשת לקבלת היתר עבור הפתח?
האם העובדה שהפתח הזה נמצא שם יותר מ15 שנה משנה משהו?
תודה רבה