נאמר לי ע"י חברה המייצרת פרגולות עם סגירה הקפית של חלונות אקורדיון נאספים, כי סגירה שנפתחת מעל 75% לא נחשבת סגירה קבועה.
כלומר אם ניקח פרגולה (שהיום מותר לקרות בקירוי שקוף), ונסגור אותה בכאלה חלונות שנין לאסוף אותם למקבץ שקטן מ- 25% מההיקף- למהלך כזה לא נדרש היתר בנייה וכו´
האם מישהו מכיר תקנה כזו?
אשמח לקבל הפניה לשורת החוק.