נכנסנו לבניין חדש שעבר תמא הריסה ובניה. יש פער מהותי / חריגות בין התוכניות כפי שנמצאות בהיתר לבין הביצוע כפי שביצע הקבלן בפועל. כוונתי יותר לשטחים המשותפים ולא לדירות. האם הקבלן / העירייה מחויב מחייבת את הקבלן להכין תוכנית as made? מי האיש קשר בעירייה בדרכ? האם אי ביצוע as made עלול להשפיע על הטאבו? מחירת הדירה? משהו אחר שקשור לבניין בעתיד?