שלום,
אשמח להבין לגבי בניין לשימור- אם נעשו שינויים בבניין מתישהו בין 1997 ל 2005 ובנסח טאבו מצויין שהוצא צו הריסה ב2005 אבל השינויים לא נהרסו ולא שונו חזרה למצבם המקורי-
1. האם קיימת התיישנות על דברים כאלה?
2. אם לא קיימת התיישנות מה האחריות שלי בעניין אם אני רוכשת את הנכס הזה? אני אחראית להרוס ולשפץ לפי הנחיות של מחלקת שימור?
תודה!