מבחינת חוק מקרקעין ..
פרט חזה שאני מבין שמגרש אחד יכול להיות מחולק למספר חלקות.
נניח 2 חלקות על מגרש אחד משנה משהו לגבי הבעלות הקניינית בכל חלקה ??
*שהרי חלקה היא בעלת גבולות, החזקה עליה והטאבו מוחלטת (למעט מיקרי קיצון מניציפליים, ביטחוניים בצווים וכד´) ..
תודה לכל המשיבים וסוף שבוע טוב