אנחנו בונים קומה שניה, עם היתר (וגם חתימה של השכנים (דו) על התוכניות).
השכנים עכשיו דורשים מאיתנו לבנות קיר בצד של המרפסת שרות שפונה לחצר שלהם, בטענה שהמרפסת פוגעת להם בפרטיות כי היא צופה לחצר שלהם.
האם יש לבקשה שלהם איזשהו עיגון חוקי ? האם הם יכולים לעכב לנו את הבניה באיזושהי דרך?
תודה!