אם מישהו יכול להפנות אותי לסוגיה זו של מצלמות אבטחה.
הנושא הוא שכן מטריד מזיק והורס בגינה ומסביב לבית ומבלי לעייף אנסה לקצר בשאלה
*האם ישנו חוק מוסדר לעניין התקנת מצלמות אבטחה לבניין של 2 בעלויות (הדייר המטריד וההורס 14.5%בתלת מימד, כמובן בגינה 50%)
האם באין חוק מוסדר ובמידה ואני מתקין מצלמות מישהו יכול להרות לי להסיר אותן? (המפקח על הבתים המשותפים) שכן אם אין חוק מוסדר בעניין לבתים משותפים על סמך מה יורו להסיר אותן?
אשמח לדעת אם יש חוק כזה ..
ידוע לי מקריאה נושא עניין הפרטיות ומצלמות שאינן מקליטות נחשב פחות חדירה לפרטיות.
*אם זר הורס בגינה, איך אדע?
*אם לשכן זכות התנגדות ממה חושש? אין ממש פרטיות בגינה (לא ממש מקום אינטימי כשיש שכנים בחלונות מרפסות ממילא) למשל אם הוא תחת חלונות שלי ואני משקיף עליו? מותר לי להסתכל מהחלון עם נכנס זר לקניין? ברור שכן, אז אם אני מגלה הרס מצטבר והולך איך בדיוק אני מתעד כדי להוכיח? כל בריון או אפילו שכן הורס (בריון) יעשה ככל העןלה על רוחו בשל חוק הגנת הפרטיות? ברור שגינה אינה שטח הצמוד לו קניינית בלעדית! דלת עמותיו היא פרטיותו באמת .. איך נשמרת זכות אזרח לגונן על עצמו מעבריינים?
תודה לכל העוזרים ומצרפי קישורים ..
וערב נעים
עופר