שלום לכולם.
מה התקן לכמות מעליות אומר אם:
בבנין של 7 קומות יש מעלית אחת
הוסיפו לבנין 2 קומות (8+פנטהאוז)
גובה ריצפת הקומה העליונה 28.5 מטר.
ניתן היתר ללא תוספת מעלית (קיים מעלית אחת לכל ה9 קומות)
האם לדיירים יש קייס לתבוע את היזם?
חוק התכנון אומר שמעל 27 מטר יש חובה ב2 מעליות.
האם זה תקף גם לתספת בבנין קיים?
תודה לכל העונים