Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

עזרה!לא מצאתי פורום בנושא קניין! וועדה מחוזית


מחבר ההודעה: עופר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/03/2021 09:49:31
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
הדפסה
מחליטה בישיבה בתיק בניין כך
להלן תאור מקדים.
בפרוייקט של תמא הבונה מחלקה סמוכה חרג אל תוך החלקה שלי כ30סמ מדרגה בגובה של 50סמ אל שביל כניסה של החלקה העורפית לאורך של 20מ.
הוא טען שזה יסוד ואינו יכול להסיר אותו(המשך רפסודה ליסודות כלונס).
הוא חסם שביל ברוחב 3.0מ נשאר 2.70מ
כדי שישאר רוחב 3.0מ(כפי שאני זקוק ודורש) המליצה הוועדה שיוכל להגיש תכנית להגבהה (שתבדוק המקומית) ויצק לאורך כל דרך הכניסה רמפת בטון לגובה המדרגה החורגת יתן הלאה שיפוע אל תוך החצר(גינה) !! כדי שיווצר רוחב דרך של 3.0מטר ..
כמובן שכל שביל הכניסה הוא מראש חלק מהחלקה וגינת כניסה לחלקה העורפית וכאמור חלק של החלקה.
השאלה היא כזו
החלקה/גינה היא כלל קניין פרטי
לי לא נראה שעל פי חוק קניין כופים על הקניין שלי להיות שטח של תיקוני חריגות שכן!
או בכלל להורות על כל בניה הנדסית בקניין אצלי ..
משהו כאן לא תקין
מישהו מבין משהו בהחלטות מחוזית ותוקפן החוקי?
אישית נראה בלתי חוקי בשום אופן
כאמור חוקי קניין
להרוס קניין שכן כדי לתקן חריגת שכן פולש?

עזרה? ותודה וסוף שבוע טוב