שלום רב למי שמבין ויכול ליעץ מנסיון לגבי הבעיה הבאה:
בצד אחד של רחוב המודיעין מחוברים כל הבתים לקו ביוב שעובר מתחת לכביש- נורמלי. כשיש בעיה בקו הביוב זו בעיה של העריה- נורמלי.
הבתים בצידו השני של הרחוב הם כולם דירות גן עם קרקע. צינור הביוב המחבר 5 בתים הוטמן בזמן בנית השכונה בקרקע של חצרות התושבים. (ללא ידיעתם)- כשיש סתימות ובעיות העיריה מטילה את האחריות על התושבים. כרגע יש בעיה של אלפי שקלים. זה הגיוני? נורמלי? מה אפשר לעשות?
תודה
שאול - ועד תושבי הרחוב