שלום
קניתי מקבלן בית פרטי (דו משפחתי) והגג מחולק לעליית גג (מכוסת רעפים) וגג טכני. אין גישה בין החלקים. האם הקבלן מחוייב לתת פיתרון של סולם לעלייה לגג הטכני מבחוץ ועלייה לעליית הגג (אשר כוללת פתח לקומה השנייה של הבית) מבפנים?
היכן אני יכול לקרוא תקנים וחומר בנושא?