שלום רב,
בבניין חדש, בשטח החצר האחורית שהיא גם החניה הצמודה לדירת גן, נשפך על הקרקע ניקוז מסתורי הכביסה של מספר דירות הבנויות מעל הדירה.
בשטח החניה אין שוחת ניקוז אך יש שוחת ביוב - האם יש מניעה לחבר את הניקוז הנ"ל לשוחת הביוב ?
כמו כן, הקבלן כמובן לא הציג במעמד החתימה, את תכניות הניקוז - האם היה עליו להציג לפני המכירה ? האם מותר לנקז באופן עילי את מסתורי הכביסה ?