יש לי שכן שבנה בקומת קרקע פרגולה ענקית ובנוסף כמעט מגיעה לי עד לחלונות ומסתירה חלק מהנוף , אני ועוד שכן פנינו לוועדה והם טענו שהם יטפלו בזה מכיוון שהוא עובר על החוקים ונראה שבאמת מצאו אצלו הרבה עבירות , כרגע הפרגולה שלו עדיין נשארה על כנה ולא נראה שהוא מתכוון לפרק אותה בקרוב, האם אני פועל נכון או שיש דרך אחרת במידה והוועדה לא תעשה לו כלום או שזה מחובתה המקצועית והחוקית לטפל בעניינים אלו? עד כמה שהבנתי הם הגוף המוסמך לטפל בזה אך האם יש עוד פעולות שניתן לנקוט כרגע כנגד. והאם זה שהוא בנה בגובה כה רב זה חוקי או השגת גבול משותף?