אנו גרים בבית קרקע מעל 50 שנה . שכני החליט להשכיר את ביתו בתמורה לשיפוץ ע"י השוכר. השוכר בנה חומות סביב הבית מעל 2 מטר. הפך את החנייה הפתוחה לחדר ובנה מרפסת בקומה עליונה עם חומה בגובה 1 מטר סביב. בקיצור אני שואל 1. האם צריך לכך הייתר ? 2. האם צריך את חתימתי ? 3. האם הוא מחוייב לעשות גמר (טייח שליכט)בחומה בצד שלי כאשר החומה בנויה בתוך התחום שלו ? 4. החומות שלו חוסמות את השמש לחצר שלי , האם זו עילה לעצור את הבנייה ? 5. מה הדרך היעילה והמהירה ביותר לעצור את הבנייה ? תודה רבה