קניתי בית שהוא חלק מדו אך אינו מחובר לדו שלו אלא רק לחצר של הדו שלו. הקיר של הבית שלי גובל ישירות בחצר השכן. יש נזילה רצינית במרתף שנובעת מהחצר של השכן משום שממש צמוד לקיר הבית יש ערוגות וטפטפות.
האם הוא מחויב לתת לי לתקן? ומה לגבי ההוצאות של התיקון? אם חופרים בחצר שלו לשם איטום האם חייבת לשאת בכל ההוצאות?