אנו עומדים לשפץ ולהרחיב בית, הצמוד משני צדדיו לבתים אחרים (זהו מבנה טורי, חד קומתי שנבנה לפני 40-50 שנה בערך). אנו עומדים לבצע ניתוק המבנה בשני צדדים אלו אך מכיון שהקירות הצמודים לשכנים סדוקים ברובם (הקיר בעובי 7 ס"מ...), אנו חוששים מאוד שייגרם נזק לשכנים בזמן הניתוק וההריסה. כיצד רצוי/ניתן/כדאי/נכון לפעול במקרה שכזה?
תודה מראש