שלום
אני עומדת לרכוש דירה בירושלים (דירתי הראשונה), אך יש על שמי מגרש במושב באזור (במסגרת בנים-ממשיכים). בהתחשב בעובדה שהמגרש ריק לחלוטין - את מס הרכישה על הדירה החדשה אני אמורה לשלם כאילו היא דירה ראשונה ויחידה, או כאילו כבר יש דירה על שמי?
תודה מראש -
מורן