רכשנו בית פרטי בן שנתיים, בסוף הקייץ.כאשר שאלנו מה הגורם לסימני רטיבות שראינו בקירות, בתקרות ובמדרגות הבית, נאמר לי שזה נגרם מברז על הגג שדלף ותוקן, ואלה הם סימני ההתיבשות.
שיפצנו וצבענו כל שלושת הקומות שבבית. בגשם הראשון חדרו מים בקירות, בתקרות ובמדרגות והצבע שעשינו התקלף ועולה עובש.
המוכרת לא רוצה (בלשון המעטה) לתקן לנו את הנזקים ואת נקודות מהן חודרים המים.
אנו חסרי אונים .
מה לעשות על מנת לאלץ המוכרת לתקן את מקורות חדירת המים ולתקן לנו את הנזקים שנגרמו לנו בכל מה שצבענו.