הלקוח מבקש להרחיב פתחים חיצוניים . מבחינה תכנונית אני עושה את זה בשמחה ויש הרבה רציונל מאחורי בקשתו והיענותי. הבעיה מתחילה מהעובדה שהוא לא מוכן לעבור את כל הנושא הפרוצדורלי מול הרשויות - ועם כל השביתות האלה- בחיי שאני לא מרימה גבה... בכל מקרה, האם אני נושאת באחריות כלפי העירייה או שזו אחריותו של הקליינט בלבד? אם אין בעיה חוקית- האם יש איזה קוד אתי מקצועי בנושא? מה בד"כ קורה בשטח?