שלום
הגשתי בקשה לעריית חיפה לבנות חניה על שטח פרטי שלי. מתוך 9 דיירים 2 מתנגדים.
מהטעם של בעיות חניה ברחוב..
הגשתי באמצעות ארכיטקט את כל המסמכים הדרושים. הכדור עכשיו במגרש הערייה, נאמר לי שממני כבר לא צריך שום טופס או שרטוט נוסף.
האם ועדת שכנים בשלב זה היא הכרח, או בסמכות העריה לאשר ללא הועדה?
תודה