שלום למומחים. שאלתי היא- האם ניתן לפתוח חלונות (אפילו קבועים- כלומר שאינם נפתחים כדוגמת אריחי זכוכית), בקיר של דו-משפחתי בקיר שעומד בעצם על גבול קו-המגרש (הדו השני החליט לא להצמד אלי אלא לבנות במרחק 6 מטרים ממני) הפתחים הללו פונים בעצם לתוך הגינה של הדו שלי (השכן). תודה