נכנסנו לבית חדש לפני כ-7 שנים (יולי 97)
מעלינו יש מרפסת פתוחה של דירה אחרת.
קצת הסטוריה, לפני שנכנסנו לדירה לפני כ-7שנים, בוצעה אטימה מלאה במרפסת מעלינו.
5 שנים היה הכל בסדר עד ששנה שעברה התחילה
נזילה ורטיבות חזקה מאותם מקומות שלפני
7 שנים. הקבלן הרים מרצפות בצורה חלקית
לא בוצעה אטימה חדשה ושקעי חשמל נאטמו.
(העבודה התבצעה בקיץ)
השנה שוב חזרה הרטיבות, הזמנתי את הקבלן,
אבל הפעם הוא התחמק מאחריות בטענות שונות,
ובשורה התחתונה הוא לא מוכן לטפל בבעיה.
כמה שנים לפי החוק חלה אחריות קבלן לבעיה
מהסוג הנ"ל ?
האם אפשר לתבוע את הקבלן, האם יש בכלל
סיכוי לזכות ?
אשמח לקבל קצת יעוץ וטיפים בנושא הנ"ל
תודה