הי ערן,
אולי לא הבהרתי מספיק וגם התערבבו המילים...
דיברתי רק על הקירות, לא על הרצפה.
התכוונתי שיש לישם את האיטום הצמנטי קודם, ולאטום את הרווחים במסטיק פוליאוריתאני לאחר מכן עם פריימר סיקה מקדים.
האיטום הצמנטי נצמד רק לתשתית צמנטית ובמקומות עם המסטיק עלול לא להצמד לשטח ויכול להווצר שם כשל באיטום.
אגב, בקשר למה שרשמת לגבי הדבקת פוליאוריתן-ביטומן למסטיק, מנסיוני הוא נדבק היטב על מסטיק פוליאוריתאן,אבל הפוך לא..