מבחינת בידוד תרמי, אופציה א´ עדיפה, אך שתי האופציות יביאו אותך לרמת בידוד גבוהה מאוד.
מבחינת בידוד אקוסטי, אופציה ב´.
אגב, אולי לא היית מספיק מפורט ולכן אינני מבין בדיוק את חתך הקיר, אך חיבור לוחות גבס/אקוופאנל ישירות לפאנל מבודד זה לא רעיון טוב בכלל.
ובלי כל קשר היית שוקל שוב את השימוש באקוופאנל.