אתה מתבלבל בין בידוד תרמי לבין מסה תרמית
לא בכל מקום יש צורך במסה תרמית, תלוי באזור האקלימי בו נמצא הבית. הדרך הנכונה והמומלצת ביותר, שימוש בלוחות חיפוי המיועדים לחוץ כגון:- גוארדקס כחול, דנסגלאס צהוב, בורדקס כתום, או לוחות צמנטיים מסוג אקווה פאנל. עליהם להדביק לוחות קלקר גרפיט זכר/נקבה ועליהם רשת + טיח צמנטי כגון SM700 +שליכט אקרילי. בתוך חלל הבית לוחות גבס חסיני אש בעובי 16 מ"מ לפחות ובחלל הקיר למלא במזרוני צמר זכוכית. לגבי מסה תרמית במרבית המקומות זה מיותר, עד שהמזגן יקרר את הקיר המסיבי תחלוף כחצי שעה, תלוי בגודל החלל. בבית מבודד כמו בהסבר, זה הזמו שבו ניתן לכבות את המזגן או התנור והטמפרטורה תישאר קבועה מספר שעות