אורן שלום
אני מסכים עם רני. הבניה המתקדמת אינה בניה קלה. בבניה הקלה כמו שבנו את הקרווילות ובונים עכשיו מיבנים ניידים משתמשים בפרופילי גבס של 0.5 מ"מ לייצירת הקירות החיצוניים. התקן דורש בבניה מתקדמת ניצבים בעובי מינימאלי של 1.0 מ"מ. הבנייה המתקדמת אינה נחותה. להפך. למשל בבניה מתקדמת הנתונים התרמיים והעמידות ברעידת אדמה הם מעבר לכול בניה קונבנציונאלית. לדעתי אין ישובים בארץ שלא מאפשרים בניה מתקדמת. בבקשה להיתר בניה יש לציין שזו בניה מתקדמת עם שלד פלדה ועדיף להוסיף לשרטוט (הגרמושקה) גם חתך אופייני של הקיר.
בברכה
אילןרביב - מייטק ישראל