אלון
חגורת בטון היא לטעמי הפתרון האידאלי, אבל כפי שציינת לא כל הקבלנים שווים - אם תקבל חגורה לא מפולסת אז זה בעיה.
קיימים פרטי איטום - בסגנון פלציב אך לא פלציב - שעומדים בתקינה אירופאית של עמידה בלחץ גבוה שיכולים לתת לך פתרון טוב, והיה טוב אם היו נכנסים בשגרה לשימוש.
הבעיה עם פלציב או כל פס איטום שאינו מגיע לרמה גבוהה / עמידות בתקנים אירופאים - שפס האיטום נלחץ מתחת לפרופיל בעת הברגתו לבטון ועם הזמן הפרופיל/הבטון זזים, אפילו חצי מ"מ...
ופס האיטום הרגיל לא יודע לחזור לנפחו המקורי באופן מלא. קח כשל זה לכל אורך הקיר ולפרק זמן מספיק ארוך ויש לך בוודאות נקודות כשל.
בנוסף בעולם נהוג להשתמש בפרופיל Z לבניה שהיא על מסגרת משטח הבטון ופרופיל L אם אתה בונה בתוך משטח הבטון.
פרופילים אלה באים לפני יישום רולקה.
בכל מקרה
בהצלחה
עמרי אבס
מהנדס - מומחה ביעוץ ותכנון אקוסטי