הוא אמר לי שבשטח לקבלנים קשה לתת חגורה ישרה כזאת ברוחב 15 ס"מ, לכן הוא לא ממליץ...
גם לי שן בטון כזאת נראית עדיפה, אבל אני לא רוצה להגיע לסיתותים או עיבויי קיר מטורפים בגלל סטייה בבנייה...
מה דעתך? האם האלטרנטיבות ראויות או להתעקש עם הקבלן על עבודה מדויקת?