דבר ראשון - למה אתה רוצה מאסה תרמית?
האם אתה מבין מהי מאסה תרמית ומה התפקיד שלה?
אני גדלתי בצפון בבית מבטון מזויין - הכי מאסה תרמית שיש - וזה בכלל לא להיט בהרי הצפון.
ככלל אני לא מחסידי המאסה התרמית.
אם אתה בונה טוב, ונמנע מחריצים דרככם נכנס ויוצא אוויר - אתה מרוויח בית מנותק תרמית מהאקלים החיצוני.
ואז חימום או קירור זה עסק הרבה יותר פשוט, זול ומהיר.
לשאלתך - לא.
צמר זכוכית (או סלעים) אינו מאסה תרמית כלל
גבס גם לא יכול לשמש כמאסה תרמית...
בברכה
עמרי