תערוכת BAU היא אחת התערוכות, בעיני, החשובות ביותר לענף הבנייה. אנחנו באופן קבוע נוסעים.
היא תערוכה מאוד איכותית ומקום מעולה בכלל להיחשף לטכנולוגיות חדשות וחומרים חדשים. התערוכה האחרונה שהייתה ממש לפני שבועיים הייתה מרשימה במיוחד. שוב לטעמי, ויצרנו בה קשרים חדשים עם עם עשרות של חברות חדשות המפתחות מוצרים חדשים לגמר, בידוד, ובכלל בתחום הבנייה.
לתערוכה הבאה שתתקיים בעוד שנתיים, אני ממליץ בחום רב להגיע. רק לקחת בחשבון שהיא מאוד גדולה... אז שווה לקחת יומיים שלושה לפחות במינכן.