זה שחלק מהגג יהיה עשוי לוחות מבודדים, ומערכת האיטום תהיה מבוססת על חומרים פוליאוריטנים משחתיים.
הבחירה נעשתה בעקבות מאמרים שקראתי, זה החומר שנראה לי הכי מתאים, בין היתר בגלל שממישור הגג מזדקרים פרופילי קונסטרוקציה.
איזור הבנייה עלול אחת לכמה שנים לשלגים, אבל ניתן לייצר קונסטרוקציה מספיקה לעומס של שלג (להערכתי, אני לא מהנדס).
אני מודה לך שהעלית את הנושא של השלג, כי לא חשבתי עליו.
אשמח לשמוע ממך האם ידוע לך תקן מחייב, או פרטקטיקה נכונה לשיפוע מינימאלי (אפשר להניח שהביצוע ייעשה על ידי אנשים מקצועיים מאד).
אני יודע שבמזחלה מאפשרים הרבה פעמים שיפועים מתונים ביותר. השאלה היא האם גם כאן אוכל להסתפק בשיפוע מתון.
בתודה ובברכה