זאת שיטה שנקראת EIFS שיטה שמיושמת למעלה מ30 שנה כבר בחו"ל,לשמחתי רק עכשו נכנסה השיטה הזאת פה וזאת השיטה הכי טובה למקרה שלך
קלקר בדחיסות של 33 בהדבקה ישירות על גבי הקיר + בורג דיבל פלסטי יעודי לכך לעגון את הקלקר ,רשת אינטרגלאס מודבקת בחומר אקרילי פריימיר וטיח אקרילי ,כך תקבלי חזות יפה ובידוד אדיר .