האם אתה מתכוון לקחת קבלני משנה במקום קבלן מפתח - טענה זאת נכונה גם בבניה קובנציונלית
במידה ולא אנא תסביר לי איך
(לי באופן אישי אין זמן וידע וכוח פיזי לבנות לבד)
נכון להיום אני חשבתי רבות על בניה מתקדמת אבל בחישוב הכספים נראה לי שבארץ בניגוד לחו"ל בניה זאת מאוד יקרה.
אחי הוא קבלן בארה"ב שבונה עם שלד עץ, הוא סיפר לי שהסיבה היחידה שהוא לא בונה כמו בישראל זה שהבניה בבלוקים ובטון כמו ישראל מאוד יקרה בארה"ב אבל לפי דעתו התחזוקה לאורך השנים הרבה יותר קטנה מבבניה קובנציונלית