לבחירת שיטה אני ממליץ לבדוק ראשית לגבי בידוד/מסה תרמית. שיטת ICF דומה לשיטת איזוריסט שיצא מהשוק בגלל שטעות לבנות עם קלקר בצד הפנימי של המעטפת. זה מבטל את המסה תרמית וגם סכנה בשריפה. בנוסף שיטות כמו ESB וICF קשה מעוד להגיע לגמר טוב. מייטק היא שיטת בנייה קלה טובה ומדויקת אבל אין לה מסה תרמית. זה משפיע מאוד על מיזוג האוויר!יש שיטות נוספות שכדאי להשוות. לא תמיד בגלל שהשיטה היא ירוקה היא גם חסכונית באנרגיה. ומה עם המיגון? למה לבנות בקומבינות של כמה שיטות? רצפה בטון, ממ"ד רגיל, ...
בהצלחה