כל זה נלקח בחשבון.הכנו הרבה אופציות-כולל תוספת קומה.בתכנון זה-תוספת באיזור המטבח מגיעה עד קו בניין,ותוספת בצד מזרחי תוכננה כך שלא תהיה בנייה מעל קו ביוב קיים ועדיין תישאר גינה שאנחנו רגילים להשתמש בה. פרוגרמה ממצאת את כל הצרכים של המשפחה שלי.זכויות בנייה יש לי מספיק, ולא זאת הייתה שאלתי. מה שמעיניין אותי- האם כדאי לי לבצע את התכנון שהעליתי כאן- בבנייה קלה. האם יש יתרונות לבנייה קלה בתכנון ספציפי זה מול בנייה קונבנציונלית או לא. מה החסרונות.