אלון הוקר טוב
קבלנים מסויימים גובים קצת יותר כסף על ביצוע חיפוי לדוגמה איטונג מול כל לוח פייבר צמנט לוחות הפייבר קלים יותר ליישום גם מבחינת הגודל וגם מבחינת המשקל אבל ההפרש הוא ממש זניח לדעתי אני חושב שזה לא צריך להוות שיקול בהחלטה לגבי סוג החיפוי
לגבי חיפויי פנים יש היום לוחות גבס עבים וחזקים כמו דייאמונד של אורבונד או ברוב הבתים שאני מכיר מיישמים שתי שכבות גבס אבל הדבר הכי חשוב בתליית דברים על גבס זה סוג הדיבל אם משתמשים בדיבלים הנכונים אפשר לתלות כמעט כל דבר וגם בנוסף אם אפשר להבריג ישירות לניצב רק מוסיף כמעט בכל העולם משתמשים בגבס פנימי ותולים כל דבר גם לגבי ארונות מטבח יש שיטה לתלות על גבס עם פסי תליה
אשמח לעמוד לרשותך לשאלות נוספות
רונן מייטק ישראל