אלון בוקר טוב
למיטב ידיעתי חימום תת ריצפתי דורש הגבהה של 15 סנט´ ז"א שהחימום צריך להיות 7.5 סנט´ מהתשתית הריצפתית התחתונה ועוד 7.5 סנט´ מרווח עד הריצוף סה"כ 15 סנט ולא משנה באיז שיטה אתה בונה וגם בבניה קלה ניתן לעשות את וזה נעשה בעבר פירטי ההגבהת קירות בשיטה הבניה המתקדמת נימצאים אצלנו באתר אתה מוזמו להיכנס ולראות מצרף קישורית
http://www.mitek.co.il/חתכי-קירות.htm
אשמח לעמוד לרשותך לשאלות נוספות
רונן מייטק ישראל